Prikaz 97–120 od 404 rezultata

Kopče za lashing 32mm (presovana)

Kopče se koriste za fiksiranje palete i tereta, kao i za povezivanje dva kraja trake tokom vezivanja tereta.

Kopče za lashing 40mm (kovana)

Kopče se koriste za fiksiranje palete i tereta, kao i za povezivanje dva kraja trake tokom vezivanja tereta.

Kopče za lashing 40mm (varena)

Kopče se koriste za fiksiranje palete i tereta, kao i za povezivanje dva kraja trake tokom vezivanja tereta.

Kopče za lashing 50mm (kovana)

Kopče se koriste za fiksiranje palete i tereta, kao i za povezivanje dva kraja trake tokom vezivanja tereta.

Kopče za lashing 50mm (varena)

Kopče se koriste za fiksiranje palete i tereta, kao i za povezivanje dva kraja trake tokom vezivanja tereta.

Lashing 100

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

Lashing 105

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

Lashing 105S

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

Lashing 150

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

Lashing 200

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

Lashing 500

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

Lashing 600

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

Lashing 750

Ukoliko se teret transportuje kontejnerom, bilo drumskim saobracajem, morem ili železnicom, metoda vezivanja lashingom se veoma često koristi u ovim slučajevima, a posebno za vangabaritni teret. To je ekonomičnije rešenje u poređenju sa špan setovima. Vibracioni pokreti koji se javljaju tokom utovara i istovara kontejnera ili tokom transporta moraju biti stabilizovani. Lashing je metoda koja se koristi za postizanje ovog cilja. Lashing se takođe često koristi za transport teških industrijskih proizvoda kako bi se postigla maksimalna sigurnost i fiksirali proizvodi unutar kontejnera. Lashing se uglavnom koristi za kopneni, morski i vazdušni transport. Takođe se koristi za terete koje se prenose kranom ili liftom.

LD 16 EC E

Signode LD 16EC E je automatska mašina kojom se vrši lepljenje gornje i donje strane kartonske kutije selotejp trakom. Gornji poklopac kutije se pre lepljenja zatvara automatski. Koristi se za homogene kutije.

LD 16A

Signode LD 16A je automatska mašina kojom se vrši lepljenje gornje i donje strane kartonske kutije selotejp trakom. Gornji poklopac kutije se pre lepljenja zatvara automatski. Koristi se za homogene kutije.

LD 16AR

Signode LD 16AR je full automatska mašina kojom se vrši lepljenje gornje i donje strane kartonske kutije selotejp trakom. Gornji poklopac kutije se pre lepljenja zatvara automatski. Koristi se za heterogene.

LD 24

Signode LD 24 je automatska mašina kojom se vrši lepljenje gornje i donje strane kartonske kutije selotejp trakom. Gornji poklopac kutije se pre lepljenja zatvara automatski. Koristi se za homogene kutije.

LD 3 SB

Signode LD 3SB je polu-automatska mašina kojom se vrši lepljenje gornje i donje strane kartonske kutije selotejp trakom. Gornji poklopac kutije se pre lepljenja zatvara ručno od strane operatera. Koristi se za homogene (uniformne) kutije američkog tipa.

LD 7

Signode LD 7 je polu-automatska mašina kojom se vrši lepljenje gornje i donje strane kartonske kutije selotejp trakom. Gornji poklopac kutije se pre lepljenja zatvara ručno od strane operatera. Koristi se za homogene (uniformne) kutije američkog tipa.

LDPE

Termoskupljajuće haube

LDPE haube se koriste za zaštitu robe koja se nalazi na paleti.

LDX RTB 4.0

Signode LDX RTB 4.0 ULTRA je veoma brza polu-automatska mašina kojom se vrši lepljenje gornje i donje strane kartonskih kutija selotejp trakom. Gornji poklopac kutije se pre lepljenja zatvara manuelno od strane operatera. Koristi se za heterogene kutije. Jedna od najbržih mašina na tržištu.

Magnus 12.7 x 0.50mm

Signode Magnus 12.7 x 0.50 mm  je hladno valjana, termički obrađena čelična traka od srednjeg ugljeničnog čelika koja pruža visoku zateznu čvrstoću i odličnu otpornost na istezanje i udarce.

Magnus 16 x 0.50mm

Magnus čelična traka je hladno valjana, termički obrađena traka od srednjeg ugljeničnog čelika koja pruža visoku zateznu čvrstoću i odličnu otpornost na istezanje i udarce. Proizveden prema najzahtjevnijim tolerancijama, pruža beskompromisan kvalitet i efikasnost pakovanja za najteže primene.

Magnus 16 x 0.60mm

Signode Magnus 16 x 0.60 mm  je hladno valjana, termički obrađena čelična traka od srednjeg ugljeničnog čelika koja pruža visoku zateznu čvrstoću i odličnu otpornost na istezanje i udarce.